Vild pris til Naturplanteskolen

Aiah Noack modtager prisen som en af Danmarks 3 vildeste virksomheder

I forbindelse med kåringen af Danmarks vildeste kommune, var Aiah Noack inviteret til præmieovertrækkelsen, og det var der en god grund til – Naturplanteskolen blev nemlig kåret som en af Danmarks 3 vildeste virksomheder.

Aiah fortæller:
“Hvor er det herligt at blive personligt inviteret til kåring af Danmarks vildeste kommune i går. Jeg troede egentlig, at jeg bare var inviteret med som det tynde øl, men nej!

Da der skulle udnævnes vilde virksomheder ,blev jeg selv inviteret op på podiet og nu kan Naturplanteskolen flage højt med det fedeste brand, “Danmarks vildeste virksomhed”.

Alle de virksomheder, som blev nævnt i kommunernes “grønne bøger”, er blevet vurderet af miljøminister Lea Wermelin, bonderøven himself Frank Erichsen, Morten DD, Søren Ryge og andre gode grønne ping’er.

Tak til alle jer for anerkendelsen! “

Høje Taastrup kommunes skriver i deres til facebook opslag::

“Hurra: Naturplanteskolen i Stærkende er blevet kåret som en af Danmarks tre vilde virksomheder

Naturplanteskolen har vundet titlen for at sprede viden og glæde for mere liv i haven samtidig med, at Naturplanteskolen bidrager til bæredygtigheden, der hvor den kan.

Stort tillykke til Aiah og hele holdet på Naturplanteskolen

Det er Miljøministeriet, der har kåret de tre vilde virksomheder som led i konkurrencen om Danmarks vildeste kommune.”