Indlæser Begivenheder

20 maj 2023

Lørdag 20. maj 2023
Nattergaletur på Naturplanteskolen

Naturfotograf og fuglekyndige Carsten Høyer vil lede en tidlig morgentur gennem Naturplanteskolens haver, skove og lysninger og få os til at spidse ører, der hvor der er fuglestemmer. Vi har før hørt nattergalen to steder og mange andre fine, smukke og eksotiske stemmer. Glæd dig til en dag i naturens stemmers tegn. Tag praktisk tøj og fodtøj på, afhængig af vejret.

Nattergaleturen er arrangeret af Naturplanteskolens Venner og Danmark Naturfredningsforening.

Husk at planteskolen har tidlig åbent i dagens anledning, så du kan købe evt. fristende planter med hjem mellem kl. 8 og 9.

Pris m.v.:
Kr. 95,00 pr. person (inkl. kaffe eller te/morgenbrød, som er klar efter et par timer på tur).  Din tilmelding er registeret, når du får en mail om at dit køb er gennemført.

Se mere og tilmeld dig!